Afficher un message
  #417  
Vieux 06/06/2020, 08h33
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 146 358
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Bon, comme je le supposais, la décision de DC de lâcher Diamonds ne devrait pas avoir un impact en termes de disponibilité :

Citation:
Today we received news that DC is ending their relationship with Diamond Comics. Which is a huge thing to happen in the comics industry. But if you're a customer with us, you needn't worry, we'll still be able to obtain all printed comics and graphic novels that will be published by DC Comics. We are already working hard to make that happen!
Il y aura sûrement un temps de latence. Ce que je crains est que les prix augmentent.
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
Réponse avec citation