Discussion: Marvel décembre 2019
Afficher un message
Vieux 24/09/2019, 19h08
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-

scarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Greyscarletneedle ressuscite plus souvent que Jean Grey
Citation:
Posté par EsseJi
Voir le message
Je suis de plus en plus hermétique à une politique de publication où je me sentirai forcé d'acheter un titre car j'en suis un autre. 6 titres X-Men, à raison de deux chacun par mois, désolé si il y a de bons trucs qui vont en sortir mais c'est un budget trop important pour tenter l'aventure.
Il faut croire que Marvel n'en a rien à foutre et va continuer la cadence un certain temps...

Citation:
The upcoming launches of the Dawn Of X comic books see quite a bit of double-shipping in their second and third months. And most people will expect those schedules to settle down to monthly going forward. Maybe not so fast with that assumption. I am told to expect a number of the comics to push for 16 or 18 books a year each, in order to reach certain internal Marvel numbers.

Apparently the poorer-than-expected numbers of the Age Of X titles from earlier in the year, mean that the upcoming Xbooks will have to bring in the numbers a little more, to meet internal targets. Hopefully the creators will be able to keep up.

Here’s the current schedule.

Excalibur (vol. 4) #1 by Tini Howard and Marcus To, 1 x October, 1 x November, 2 x December.
Fallen Angels (vol. 2) #1 by Bryan Edward Hill and Szymon Kudranski, 2 x November, 2 x December.
Marauders #1 by Gerry Duggan, Matteo Lolli, 1 x October, 1 x November, 1 x December.
New Mutants (vol. 4) #1 by Jonathan Hickman and Ed Brisson, Rod Reis, 2 x November, 2 x December.
X-Force (vol. 6) #1 by Benjamin Percy and Joshua Cassara. 2 x November, 2 x December.
X-Men (vol. 5) by Jonathan Hickman and Leinil Yu. 1 x October, 1 x November, 2x December.

https://www.bleedingcool.com/2019/09...f-x-schedules/

Je pense me contenter de X-Men, ils iront se faire voir pour le reste...
Réponse avec citation